torsdag 29. mai 2008

"Mama i'm comming home"

Da er sekkene pakket og alt er klart til morgendagen. Flyet gaar fra Heathrow klokken 10.20. Det tar vel en 2.5 timer foer vi er framme i Oslo. Deretter venter tre timer med kos paa flyplassen. Tenker vi lett kan klare tre timer naar vi paa det meste har ventet over 12 timer. Flyet gaar videre til Tromso ca. kl. 15.00. Regner vel med at vi er i Harstad i 10 - 11 tiden paa kvelden.

Kjenner at jeg nesten gleder meg like mye til aa dra hjem som jeg gledet meg til aa dra i begynnelsen. Noe sier meg at gleden blir kortvarig. Er jo vant til aa at spennende ting skjer hver dag, saa det blir vanskelig aa gaa tilbake til den gamle hverdagen igjen.

Ellers saa regjerer jetleggen enda. Sto opp klokken halv 6 i dag tidlig. I dag har jeg heldigvis klart meg uten aa sove nevneverdig paa dagen. Saa haaper jeg klarer aa sove helt til klokken ringer i morgen tidlig.

Neste gang jeg blogger sitter jeg hjemme paa rommet. :D

Hadet bra for siste gang fra det store utland.....

Ingen kommentarer: