tirsdag 27. mai 2008

London Dag 2.

Vaaknet klokken 06.00. Paa grunn av tidsforskjellen er kroppen litt tidsforvirret i tillegg til aa vaere sessongforvirret. Paa reisen har vi jo opplevd sommer, hoest, sommer og vaar. Har skjedd mye siden jeg blogget i gaar. Har vaert en riktig saa innholdsrik dag. Var aa surfet litt paa wembley sine nettsider for aa se etter guidet turer, da jeg til min store overaskelse fikk se at det var trenings kamp mellom England og USA i morgen. Jeg kastet meg over tlf og til all hell fikk jeg bestilt 3 billetter til kampen. Fikk beskjed om at det for en uke siden var 7000 billetter igjen. Med en stadionkapasitet paa 90k saa kan det bli en ganske fet opplevelse.

John Tan og jeg vandret litt rundt paa det kjente markedet i Camden rundt lunsjtider. Her var det mye aa se. Endte med at vi kjoepte en del forskjellige ting. Gleder meg virkelig til aa komme hjem for aa vise hva jeg har kjoept.

Foer jeg ankom London hadde jeg bestemt meg for aa besoeke AFC Wimbledon's stadion som ligger soer for London. AFC er et lag jeg har vaert fan av i et par aar. Det har altid vaert en fotballklubb som jeg har styrt paa Football Manager aa av den grunn faatt interesse for. Klubben rykket i aar opp slik at de er en del av ligasystemet i england (6. nivaa). Da jeg kom fram til stadion fikk jeg beskjed at jeg maatte ringe paa i resepsjon. Men da jeg sporte om aa faa lov aa komme inn paa stadion ga resepsjonisten meg som svar at stadion var stengt og under oppussing. Da fortalte jeg at jeg var stor fan av klubben og at jeg hadde reist fra Norge for aa komme paa besoek. Pipen fikk fort en annen lyd og jeg fikk vandre fritt rundt paa omraadet. Fikk til og med tatt en liten titt inn paa Managerens kontor. Saa da var dagen rett og slett berget for meg.

3 dager gjenstaar.....

Ingen kommentarer: