mandag 10. september 2007

1 Uke igjen

Som sagt så nærmer turen seg med stormskritt... Tok min siste vaksine idag. Skal etterfylle med en sprøyte neste år for at den skal vare hele livet ut (Hepatitt A\B).

Handlet også inn det jeg trenger til turen. Ble ganske dyrt etterhvert. Men men. Så jeg har regnet ut at turen med alt kommer nok på ca 70k.

Fikk SJOKK da jeg fikk regningen på vaksinene. 2000!! kroner.
Det er vel verd det håper jeg.

Her er pakkelisten jeg har laget. Er ganske sikker på at jeg har fått med meg alt.

Klær

Papirer

Joggesko
Internasjonalt Førerkort
Sandaler
Cv og Attester
Toalettsaker
Pass
Solkrem
Flybilletter
T-shorter
Vaksinasjonskort
Badeshorts
Info reiseforsikring
Treningsbukse
Info fra explore
Handduker Stor og liten
Pengebok
Fin shorte og bukse
Passbilder?
Belter
Reisedagbok
Cap\Hodeplagg
Addressebok
Langermet T-shorte
Reiseguide
Boksere
Garanti på mobiltelefon?
Sokker
Lesestoff
Genser
Ordbok
Jakke
Visum





Toalettsaker

Utstyr

Voks
Stor og liten sekk
Barberskum
Sovepose
Barberhøvel
Lommelykt
Ekstra barberblader
Mp3 spiller og lader
Solkrem
Mobiltelefon og lader
Ansiktsvask
Fotokamera og lader
Bomul
Førstehjelps-kit
Parfyme
Lommekniv
Tannbørste
Hengelås
Tannkrem
Snor
Såpe
Vaskepulver
Shampo
Penal\penner
Balsam
Nettbankkalk.
Pinsett
Fjernkontroll til kamera
Barbermaskin + lader
3 pinnskontakt
Superdeo
Body Lotion

1 kommentar:

Anonym sa...

BALSAM ? !?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!